7 April - Mimmi, Molly, Gry, Helga, Henny...........med flera

Nu vill jag bara i säng men inser att jag behöver tona ut mig från lamm världen. Idag gick proppen ur - vi har fått 14 lamm! Det började lugnt med att Ulrika och Göran träffade Mys båda lamm Molly och Mimmi sen var det dags för Fleur där dom låg fel - en propp låg med ryggen utåt och jag fick gå in och putta och lirka och då kom Gry , sen kom Helga och sen kom Henny. Pust! sen var det dags för fler att lamma Madonna, Hedda, Rakel och sist i raden kom Agnes.......och då har vi inte hunnut namnge utan hade fullt upp med att grinda, täcka kolla mat och stödmata. Två trillingpar behöver stöd - Agnes är medtagen och står inte på benen - vi får se om vi klara dom tre små.
Men nu .....godnatt! 06:00 skall jag ocj Nisse ut för att mata på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0