23-25 Augusti - Guld- och godis dagar

Goda sockersöta karameller
 
Vilka härliga sensommardagar. Höjdpunkten med massor av detaljer var gårdagens kultur dag på Brännö med Anna E lillla Bodil, Thomas och Annas pappa Lasse och mamma Kicki. Hela Brännö kändes omfamnande , välkomnande på ett otvunget sätt - jag mötte gamla kollegor och vänner , vi lyssnade på musik på varvet och i kollegan Mats trädgård. Vi såg på måleri, glas, skulptur, dikt och trädgårsdesign. Vi umgicks hade så många möten med människor som det finns någon relationslänk till  -  så kul!
Idag startade jag med morgonbadet för att sen ringa mamma och pappa som firar sin 50 åriga bröllopsdag - Guld!
Jag hoppas verkligen dom får en fin dag! Vi förgyllde den lite med en champagneprovning.
Ulrika och jag har tappat upp honung och....viktigt jag fynade vid containern - en vagn! ...att dra vatten till fåren, att dra hem allt möjligt på....att spänna fast bakom cyklen. Lite översyn och den kommer att bli som ny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0