31 December - Det gamla året och det nya året

Kvinnokraft!
Det jag påbörjade får jag väl avsluta.....nu är det då nyår igen och 2014 är på väg. Min tanke om att blogga under 2013 för att sätta ord på det fina och det positiva höll ganska länge. Men sen tog det slut - inte för att det var brist på vackra vyer och ting, härliga upplevelser eller goda möten....utan helt enkelt för att det tog slut. Behovet av att formulera dagarnas vackraste innehåll stod inte riktigt i relation till att göra - det hade fyllt sin funktion. Kanske kan jag se bättre just nu. Jag tror att mitt behov av att stanna upp se och formulera det jag ser kommer att komma tillbaka - det går i vågor. Så vem vet vad 2014 kommer att bli..definitivt något helt nytt.
En lista med att göra....mmm kanske en bra tanke!
Gott Nytt 2014!
Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0