13 Februari - En Petson med hund

Igår efter bloggandet tittade jag på intervjun med Pia Sundhage - en person som jag inte vet så mycket om eller kanske inte heller inte varit så nyfiken på. Men hon var fantatstisk. En rak, helt igenom grundad peroson, ärlig, generös, brinannde engagemang för fotbollen och en idé om ledarskap som jag tycker slår många ledaridéer med råge.
Vad glad jag är att jag tittade på det programmet - jag har tänkt på det flera gånger under dagen.
 
På båtresan in till stan upptäckte jag ytterligare tidiga vårteckan - svanarna börjar samlas i bukten vid Skäret. Undrar om dom samlas för att finna sin partner ....eller kanske finns det mat där! Gott var det se i alla fall!
Gott var det också att prata med Ebbe - det ger mig ett leende och lite skratt och kul minnen en lång stund efter vi pratat klart. Ebbe , vovvarna Molly och Nalle och alla hönor ; han är som en Petson fast med hund! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0