14 januari - Gymet

 
Äntligen ett första pass på gymet! Jag hade glömt bort hur skönt var....Idrottsföreningen på ön har ett gym - fantastisk att ha en innomhus träningmöjlighet att nyttja när man vill. Nu gäller det ju också att man vill, det har det senaste året inte varit min starka sida - men idag kändes väldigt bra. Jag gillar ju både löpning gymträning och gympa - så jag skall ta fasta på det - göra det jag gillar!
 
Det är rätt mycket jag gillar att göra - tittade på kursprogrammet för Nääs slöjd... och där var det också mycket roliga små kurser - tova till trädgården och tovade fårfällar. Tovade fårfällar såg jag på Gotland då vi var där och det blir väldigt vackert - jag får både en fäll och en glad klippt tacka som lugnt kan beta vidare! Fin fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0