30 januari - Gunilla

Kaja från Visby kliar sig på näbben 2011
 
Idag har jag firat Gunilla dagen tillsammans med min gamla kollega Gunilla. En lunch på en trevlig restaurang i Gårda som ha cross koncept - asiat/tex/american. Got gott.
Gunilla är en av de mer omtänksamma, vänliga och positiva människor som jag lärt känna de senaste åren. Jag blir glad av träffa henne. Hennes positiv inställning till livet smittar av sig. Dagen har förflutit i någon slags väntan  - väntan på om den där annonserade stormen skall komma. Jag tycker ibland att jag kan märka på katten om det är riktigt oväder i antågande - men näe han är lite som vanligt - lite mer tovor kanske. Så vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0