18-22 Juli - Skagen och högsommarväme

 
 
Under detta lilla upphåll har jag hunnit samla mass sköna, spännande och glada detajer från vardagen. Jag har träffat min söta Anna och Matilda och varit tillsammans med dem i Skagen. För första gånge på riktigt många år hade vi fint väder - vi brukara vara dyblöta av Skagens regn annars...men i år fantastiskt. Vi promenerade från Skagen ut till Grenen mestdels längs stranden och det var riktigt skönt. Mötet mellan de två haven är läckert, lite farligt och det gick att stå mitt i strömmarna. Efter detta äventyr så åt vi en god lunch med en vidunderlig utsikt över haven.
Äventyert fortsatt på Vrångö med salta tångbad, goda kräftor - jerk kryddad lammstek och ett mogonbad till flöjt!
I morse då vi tog ett tidigt morgondopp så satt Mike och spelade flöjt när vi badade - det var fint och speciellt.
Det blir lite bloggsommarlov när jag är på resande fot och lämnar datorn hemma - jag saknar dagarnas sammanfattande och inser att just en dagboksblogg som samlar ihop dagen är skönt för själen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0