18 Juni - Systersjälar

 
Regnbåge - söndag kväll
En fantastisk sommarkväll - alldeles stilla och solen skiner. Det börjar verkligen smyga på en sommarkänsla - i morgon bittti kommer det att bli bad om inte vädret slagit om ordentligt.
Ikväll har jag träffat mina gamla vänner/kollegor från Centrum och vi har haft en skrattgalen stud på Eggers - skvaller, tankar och skratt i en härlig blandning. Vi är ju alla spridda i stden eller utanför och det är bara Mikael som får axla Centrumtillhörighet. Anna H;s katter har fått massa fins små kattungar som jag hoppas kan få bra hem. Anna Å;s gamla marsvin lever än! Maria var på Koster så det var en tom plats.
Jag gillar verkligen att vi håller liv i dessa tillfällen - dom behövs - jag är alltid glad när jag träffat de här syster själarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0