20 Juni - Skärgårdens Café

 
 
Nu har jag sett sommar med Ernst - och jag erkänner - jag gillar det! .Kanske var det så att jag gillade det ändå mer förr, då han tog sig an gamla små stugor i de småländska - och värmlandska skogarna. Nu är det lite mer elegant, kvarnar, orangerier - ja vem köpet en så svår byggnad...
Idag har jag varit lite Vrångö engagerad genom att vara med vid träff med "Vrångö på gång" gänget och fastighetskontoret. Det var bra! Mest glad blir jag över att se det nya som händer med Skärgårdens café - unga människor som satsar på kvalitet. Ett fantastiskt fint café!
I morgon är det midsommar och Olle har plockat lite småblomster till den lilla fantastiska midsommar stång som finns hemma hos oss.
Nu, efter en god grillad laxbit,  kan vi lugnt vänta in en midsommar och låta vädergudarna får styra och ställa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0