30 Juni - Min bästa Bosse!

Vacka Vätterkusten från Gränna mot Omberg
 
Att komma hem till Vrångö, huset och Lovekatten är jätteskönt - den känslan föhöjer på något sätt resans värde.
Vi har haft enunderbar helg på många sätt, vackar vyer, vacker och känslig konst, möte med vänner och sen det bästa att träffa farmor Linnéa, Bosse, Lena och Camilla. Min fina farbror och hans familj - alltid lika nära och roligt - jag tror bara det är släktband som kan ge den känslan. Vi upplever mycket tillsammans födsel, död och livet där emellan. Resan har också gått genom vackra och kreativa miljöer - tänk att bo under bergskanten vid Brahehus (hm hur stavas det då..) där får man vacker miljö och historia dessutom mark för odling och djur ... jag förstår att man vill bo där. Hoppas dom som gör det känner sig lyckliga och nöjda.
Väl hemma fick vi ett mottagande av en kärlekstörstande Lovekatt ...mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0