14 Maj - Spårvagns vila

Marockansk mynta
 
Efter en bra och effektiv arbetsdag med validering i Majorna-Linné tillsammans med Rikard så tog jag en tur över till Hisingen för att köpa en liten odlingslåda till örter. Jag var ganska trött efter dagen och då kan en spårvagnsresa vara ganska avkopplande. Dom har börjat med spårvagnspoesi igen - ett tänkvärt och bra grepp som hjälper till att få tankarna att flyga iväg.
Efter spårvagnsresa så var det dags att träffa gamla ledningsgänget på Eggers - det är alltid lika kul och alltid högljutt med mycket skratt - så även denna gång.
Väl hemma på ön fick jag höra att det regnat! Tittar jag ut nu ser jag en rosa molnhimmel - väldigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0