25 Maj - Listan

Kan bli små fiskmåsar...
 
Vad har varit den här dagens detaljer att lägga på minnet?
1. Vacker morgon som genast gjorde att jag vill komma hem tidigt
2. Tre glaserade keramik-alster - nöjd med en av dem , ganska nöjd och lite kass glasyr på en. Men det var trevligt att få en ny salladsskål och en blomkruka i lite annorlunda utformning.
3. Träffa Kia på båten och få ett trevligt samtal på väg hem. (mindre kul att springa till båten med dator och 4 stora skålar i famnen - men glad att jag hann!)
4. Planterat skuggbladet jag fått av Ulrika.
5. Planterat om Änglatrumpeten och hoppas verkligen den överlever.
6. Vattnat tomater och gurkor och den lilla nya vindruvan - dom växer så det knakar.
7. Grillat god ekologisk kyckling. Mumsigt - serveras med grekisk sallad.
8. Pussat min man som just varit och gett lammen en extra kraftfoderomgång ( i morgon är det sommarbete)
mmm ganska många små goda saker att var till freds med...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0