27 Maj - Återfunnet är återvunnet

 
Packat och fixat mest hela dagen. I morgon bär det iväg till Irland.
Att ta ner resväskorna innebär att jag måste packa ur alla kläder som ligger där. Tänk att jag alltid blir överaskad och hittar ett plagg som jag totalt glömt bort. Nu hittade jag en klänning som jag köpt i Danmark till pappas 70 årsfirande i Hurgada. Jättesnygg men jag kommer ihåg att det var något med tyget som gjorde att jag fick skavsår av klänningen - konstigt. Jag provar att använda den igen - det känns ju som jag fått en ny klänning.
Love katten lever uteliv och jag tror att han känner på sig att vi skall resa bort - han är lite lagom dryg...
Växthuset lever också sitt eget liv - någon bråkar med gurkorna så dom ser inte så pigga ut.
Dagen har annrs varit en sommardag här har varit väldigt tyst och lugnt förutom den lilla näktergalen som fortfarande underhåller - skojigt.
 
ps. Jag borde bli lite bättra på att hålla ordning på dagarna - månaden Maj överenstämmer inte riktigt med verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0